loading...
Vidas
admin بازدید : 5 چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

به طور کلی هایفوتراپی در هفت حوض به افراد 30 الی 70 سال که به دنبال جوانسازی و جلوگیری از افتادگی پوست خود هستند، توصیه می‌شود. همچنین برخی افراد به دلایل مختلف، دچار شل‌شدگی پوست در سن پایین می‌شوند.

admin بازدید : 6 چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

هایفوتراپی در هفت حوض برای نواحی مختلف بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه به توضیح هر کدام می‌پردازیم:
•    هایفوتراپی پیشانی
با گذشت زمان و افزایش سن، خطوط افقی و عمیقی روی پیشانی افراد ظاهر خواهد شد. هایفوتراپی پیشانی به این افراد کمک می‌کند از شر این خطوط خلاص شوند.

admin بازدید : 6 چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

بر اساس دفتر آمار کار، “کاردرمانگران بیمارانی را که جراحات، بیماری‌ها یا ناتوانی‌هایی دارند به وسیله استفاده درمانی از فعالیت‌های روزمره درمان می‌کنند.”

کاردرمانگر کودک شما، توانایی‌های او را مورد ارزیابی قرار می‌دهد

admin بازدید : 6 چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

استفاده در صنایع غذایی، نفت و پتروشیمی، خودروسازی، هواپیماسازی، تجهیزات آزمایشگاهی، ساخت اجزای قطعات سنگین صنعتی، لوازم خانگی، تجهیزات فرآوری و مواد غذایی، سینک ظرفشویی،

admin بازدید : 6 چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

اگرچه آلومینیوم و استیل هر دو در بسیاری از صنایع کاربرد دارند، تفاوت های گوناگونی میان استیل و آلومینیوم وجود دارند. در ادامه به معرفی تفاوت های آلومینیوم و استیل از جنبه های گوناگون خواهیم پرداخت.

admin بازدید : 7 یکشنبه 02 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

خدمات امداد خودرو و یدک کش اتوبان تهران ساوه تنوع بالایی دارد. از جمله این خدمات می‌توان به مشاوره های فنی تلفنی، حمل و جابجایی خودروهای صفر، خراب، حادثه دیده، جابجایی اتومبیل‌های کلاسیک و مسابقه،

admin بازدید : 5 پنجشنبه 30 فروردین 1403 نظرات (0)

مرکز مشاوره در هفت تیر محل مناسبی برای افرادی است که در بن بست‌های زندگی خود گیر افتاده اند و نمی‌توانند خود را نجات دهند. ما در زندگی با مسائل و مشکلات روبه رو می‌شویم؛ اما نمی‌توانیم

admin بازدید : 8 شنبه 18 فروردین 1403 نظرات (0)

تزریق فیلر در هفت حوض چیست ؟ امروزه تزریق فیلر یکی از محبوب‌ترین خدمات کلینیک‌های زیبایی به حساب می‌آید. جالب است بدانید حتی برخی پسران و مردان جوان نیز متقاضی تزریق فیلر در هفت حوض هستند.

فیلر چیست ؟
فیلر یک ماده‌ی ژل مانند است که به منظور پر کردن شیارهای زیر پوست، رفع چین و چروک، حجم‌دهی به لب‌ها، سفت کردن پوست، بستن منافذ باز پوستی و ... از آن استفاده می‌شود. تزریق فیلر در هفت حوض یک روش درمانی محسوب می‌شود. این روش تاثیر بسزایی روی جوانسازی پوست دارد.
اگر به دلیل سن یا هر مورد دیگری پوستتان دچار چین و چروک شده است، می‌توانید برای جوانسازی و رفع چین و چروک‌ها از تزریق فیلر در هفت حوض استفاده نمایید. برای آشنایی بیشتر با شماره‌های داخل آگهی تماس بگیرید.

admin بازدید : 4 شنبه 18 فروردین 1403 نظرات (0)

به مؤسسه و مجموعه ای که در آن انواع خدمات زیبایی و درمان های زیبایی برای مردان و زنان قابل ارائه باشد، سالن زیبایی گفته می ‌شود. سالن های زیبایی شامل خدمات مختلفی برای مراجعه کنندگان در زمینه پوست و مو هستند. از جمله این خدمات می ‌توان به کوتاهی مو، مانیکور، پدیکور و لیزر پوست و مو اشاره کرد.

admin بازدید : 14 یکشنبه 27 اسفند 1402 نظرات (0)

3 مورد از مزایا و معایب استفاده از ظروف پلاستیکی یکبار مصرف ، بعد از ورود ظروف پلاستیکی کار انسان ها بسیار راحت شد.آنها فکر میکردن که با ورود این ظروف زندگی سالم تری دارن،ودر حال حاضر چندین سال است که که انسان ها از این ظروف در نذری ها و سفره ها استفاده میکنند.غافل از اینکه استفاده از ظروف پلاستیکی یک بار مصرف ممکن است برای سلامت انسان و محیط زیست بسیار خطرناک باشد.
پلاستیک ها یکی از مهم ترین دست آورهای انسان به حساب می آیند. آنها به دلیل قیمت مقرون به صرفه و تنوع بالا در اکثر صنعت ها نقشی بسیار کاربردی دارند .ازاین رو دراین مقاله قصد داریم مزایا و معایب استفاده از ظروف پلاستیکی را بیان کنیم تا با توجه به این نکات تصمیم بگیریم که در کجا و به چه اندازه باید ازآنها در زندگی روزمره خود استفاده کنیم.

admin بازدید : 14 یکشنبه 27 اسفند 1402 نظرات (0)

امروزه با توجه به پیشرفت سبک زندگی انسان‌ها، طراحی مبلمان و میز و صندلی پلاستیکی نیز دستخوش تغییراتی شده است. به طوری که در سالیان اخیر علاوه بر میز و صندلی با جنس چوب، شاهد طراحی و تولید آنها از متریال شیشه‌ای، فلزی و پلاستیکی بوده‌ایم. امروزه استفاده از وسایل پلاستیکی در روزمره ما به شدت افزایش پیدا کرده است. میز و صندلی پلاستیکی جزو یکی از پرمصرف‌ترین لوازم پلاستیکی محسوب می‌شود. قیمت مناسب، مقاومت در برابر سرما و گرما، امکان استفاده در ویلا و باغ و تنوع مدل و رنگ از جمله شاخصه‌های مهم این محصولات به حساب می‌آید. در زیر میز و صندلی پلاستیکی برند ناصر پلاستیک را در مدل‌ها و رنگ‌ها مختلف را مشاهده می‌کنید.

admin بازدید : 15 پنجشنبه 24 اسفند 1402 نظرات (0)

خدمات برش لیزر در هشتگرد ، با استفاده و بهره‌مندی از تابش لیزر، فلزات مورد‌نیاز را به‌راحتی و بادقت هرچه تمام‌تر برش می‌دهد. در انجام این روش از سرعت و حساسیت بالایی استفاده می‌شود. بهره‌مندی از سرعت و دقت بالا در انجام این فرایند، باعث ایجاد شکل و ظاهر بهتری در برش می‌شود. فرایند برش لیزر، به‌عنوان یک فناوری پیشرفته و نوین، در تولیدات صنعتی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.

admin بازدید : 14 پنجشنبه 24 اسفند 1402 نظرات (0)

15 مورد از مزایای برش لیزری ، به نظر شما مزایای برش لیزری چیست؟ برش لیزر به عنوان یکی از محبوب‌ترین و البته مدرن‌ترین روش‌های برش‌دهی در صنایع مختلف شناخته می‌شود.

این فناوری پیشرفته و جدید مزایای زیادی دارد و به همین دلیل یک جایگزین مناسب برای سایر روش‌های برش فلز محسوب می‌شود. دقت و قدرت فوق العاده آن باعث دستیابی به نتایج بی‌سابقه در صنعت شده است. با گسترش این فناوری در صنایع مختلف می‌توان بهترین کیفیت را با سرعت بالا و قیمت مقرون به صرفه در اختیار داشت. 

admin بازدید : 26 یکشنبه 08 بهمن 1402 نظرات (0)

امروزه با توجه به پیشرفت سبک زندگی انسان‌ها، طراحی مبلمان و میز و صندلی پلاستیکی نیز دستخوش تغییراتی شده است. به طوری که در سالیان اخیر علاوه بر میز و صندلی با جنس چوب، شاهد طراحی و تولید آنها از متریال شیشه‌ای، فلزی و پلاستیکی بوده‌ایم. امروزه استفاده از وسایل پلاستیکی در روزمره ما به شدت افزایش پیدا کرده است. میز و صندلی پلاستیکی جزو یکی از پرمصرف‌ترین لوازم پلاستیکی محسوب می‌شود. قیمت مناسب، مقاومت در برابر سرما و گرما، امکان استفاده در ویلا و باغ و تنوع مدل و رنگ از جمله شاخصه‌های مهم این محصولات به حساب می‌آید. در زیر میز و صندلی پلاستیکی برند ناصر پلاستیک را در مدل‌ها و رنگ‌ها مختلف را مشاهده می‌کنید.

admin بازدید : 26 یکشنبه 08 بهمن 1402 نظرات (0)

اگر شما تازه‌عروس هستید یا قصد خرید سرویس پلاستیک عروس را برای دختر یا آشنایان خود دارید، احتمالاً این سوال برایتان پیش آمده است که لیست سرویس پلاستیک عروس شامل چه چیزی است؟ در ادامه مطلب به این سوال پاسخ کاملی خواهیم داد.
قطعاً می‌دانید که نو‌عروس‌ها برای خرید وسایل جهزیه‌شان، زمان زیادی صرف می‌کنند. کیفیت و زیبایی محصولات، دو عامل مهم برای آنها محسوب می‌شود. به همین دلیل در این مقاله لیستی از سرویس پلاستیک عروس را به شما معرفی خواهیم کرد. سپس بهترین برندها در این حوزه، بهترین رنگ سرویس پلاستیک و 3 نکته مهم برای خرید این اقلام را برای شما توضیح خواهیم داد.

admin بازدید : 23 چهارشنبه 04 بهمن 1402 نظرات (0)

جراح لابیاپلاستی در سعادت آباد

جراح لابیاپلاستی در سعادت آباد ، لابیاپلاستی از متداول‌ترین عمل‌های زیبایی جوانسازی واژن در کشور به حساب می‌آید. در حال حاضر بسیاری از خانم‌ها به دلایل مختلفی این عمل را انجام می‌دهند.این عمل زیبایی می‌تواند حس جوانی، شادابی و طراوت را به خانم‌ها هدیه کند. اما امروزه شاهد این هستیم که روزبه‌روز بر تعداد افرادی که از جراحی لابیاپلاستی خود ناراضی‌اند افزوده می‌شود، زیرا بدون تحقیق و صرفاً با تبلیغ‌های موجود، جراح زیبایی زنان را انتخاب می‌کنند و به مشکل بر می‌خورند.

admin بازدید : 25 چهارشنبه 04 بهمن 1402 نظرات (0)

مراقبت های بعد از جراحی لابیاپلاستی
 
مراقبت های بعد از جراحی لابیاپلاستی چیست؟ آیا می ‌دانید چه نکات مراقبتی را باید بعد از عمل لابیاپلاستی رعایت کنید؟ لابیاپلاستی یکی از انواع جراحی‌های زیبایی واژن است که بیشتر جنبه زیبایی دارد و برای تغییر شکل و اصلاح لب‌های بیرونی و داخلی مجرای تناسلی زنان انجام می‌شود. 
 
جراح لابیاپلاستی با تکیه بر دانش، تجربه و مهارت خود و به کمک تکنیک‌های مختلف می‌تواند اندازه لابیا را تغییر دهد. او از طریق بزرگتر یا کوچک‌تر کردن ابعاد لب ها، ظاهر آنها را بهبود می‌دهد. 
 
اگر به هر دلیلی تصمیم دارید عمل لابیاپلاستی را انجام دهید، می‌توانید به جراح لابیاپلاستی در سعادت آباد مراجعه کنید.

admin بازدید : 24 سه شنبه 03 بهمن 1402 نظرات (0)

میز و صندلی پلاستیکی برای تراس

میز و صندلی‌ها تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون خانه دارند؛ تا حدی که بسیاری از افراد هزینه زیادی برای خرید میز و صندلی می‌کنند. علاوه بر میز و صندلی‌های موجود در خانه، بسیاری از افراد برای تراس خانه هم ست میز و صندلی تهیه می‌کنند. خرید میز و صندلی چوبی یا پارچه‌ای، نه تنها هزینه زیادی دارد، بلکه چندان در فضای تراس کارامد نیست. این میز و صندلی‌ها با قرار گرقتن در معرض آفتاب، باد و باران آسیب زیادی می‌بینند و کثیف خواهند شد. ضمن شست و شوی سخت، این میز و صندلی‌ها سنگین هم هستند. راه‌حل تمام این مشکلات خرید میز و صندلی پلاستیکی برای تراس است.

admin بازدید : 22 سه شنبه 03 بهمن 1402 نظرات (0)

معرفی میز و صندلی پلاستیکی تاشو
میز و صندلی پلاستیکی تاشو یکی از انواع محصولات برند ناصر پلاستیک محسوب می‌شود. این میزها و صندلی‌ها در سایزها و رنگ‌های متفاوتی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. همچنین این محصولات به دلیل تاشو بودن بسیار کاربردی هستند. در ادامه به معرفی کامل‌تر میز و صندلی پلاستیکی تاشو خواهیم پرداخت.
صندلی پلاستیکی تاشو به دو نوع مربع و گرد وجود دارد.

admin بازدید : 19 چهارشنبه 06 دی 1402 نظرات (0)

خودروبر شبانه روزی یک روش امن برای حمل و جابجایی خودروی شما است. معمولا رانندگان و صاحبان خودرو به ویژه آن دسته که درگیر تصادف یا نقص فنی شده اند با خدمات شرکت‌های خودروبر آشنا هستند. آنها برای رفع مشکل یا حمل اتومبیل خود به تعمیرگاه از خودروبر استفاده می‌کنند.

admin بازدید : 26 چهارشنبه 06 دی 1402 نظرات (0)

امداد خودرو در سمیرم ، بسیاری از افراد بر این باورند زمانی باید با امداد خودرو تماس بگیرند که خودروی آنها دچار مشکل حاد شده است و روشن نمی‌شود؛ اما باید بگوییم که این باور غلطی محسوب می‌شود. به دو دلیل اصلی توصیه می‌شود قبل از اینکه با مشکل جدی روبرو شوید از خدمات و امکانات امداد خودرو در سمیرم استفاده نمایید.

admin بازدید : 33 دوشنبه 29 آبان 1402 نظرات (0)

اولین قدم برای شناخت تفاوت‌های چند چیز، آشنایی با کلیات آن‌هاست. لنت ترمز چندان ناشناخته نیست. در مقابل تفاوت میان انواع آن برای بسیاری از افراد سوال است. تقریبا همه دارندگان خودرو، صرفا از عمر بیشتر لنت ترمزها آگاه هستند؛ در حالی 

admin بازدید : 30 دوشنبه 29 آبان 1402 نظرات (0)

نشانه های لنت ترمز خوب چیست؟ لنت ترمز از قطعاتی در خودرو است که مصرف زیادی دارد. لنت های ترمز اکنون با برند های مختلف در بازار یافت می شوند.

لنت ترمز خودرو دارای استاندارد اجباری است. هنگامی که

admin بازدید : 32 پنجشنبه 25 خرداد 1402 نظرات (0)

متیل استات نام شیمیایی یک استر کربوکسیلات است و به شکل مایعی بی رنگ و شفاف می باشد. این ماده از تراکم اسید استیک و متانول به دست می آید. متیل استات یکی از حلال های بسیار پرکاربرد در دنیا است که در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.

admin بازدید : 30 پنجشنبه 25 خرداد 1402 نظرات (0)

برای یک موقعیت خاص لباس نخریم
یکی از اشتباهات رایجی که همه انجام می‌دهیم این است که برای موقعیت‌های خاص مانند عروسی، تولد، عید و جشن‌ها لباس‌های خاص می‌خریم. بسیاری از لباس‌های مجلسی که برای چنین مراسم‌هایی تهیه می‌کنیم

admin بازدید : 30 پنجشنبه 25 خرداد 1402 نظرات (0)

متخصص ایمپلنت در شمال تهران به بیماران توصیه می کند تا قبل از ایمپلنت دندان به یکسری نکات توجه کنند. نکته اول اینکه عملیات ایمپلنت یا کاشت دندان تحت نظر چندین متخصص مانند جراح فک و صورت، متخصص لثه، دندانساز، متخصص گوش و حلق و بینی و ... انجام می شود.

admin بازدید : 32 پنجشنبه 25 خرداد 1402 نظرات (0)

ارسال لوکیشن واتس اپ برای  شما ممکن است کار بسیار راحتی باشد اما همزمان می‌تواند برای برخی دیگر هم سوال باشد. این روزها بر روی بحث امنیت اطلاعات و حفاظت از حریم خصوصی کاربران همانند عدم سوءاستفاده از موقعیت مکانی آن‌ها تاکید ویژه‌ای می‌شود.

admin بازدید : 27 سه شنبه 19 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

بدون خطر ، بدون سم ، بدون نیاز به طعمه گذاری و استفاده از تله
کمبوسونیک (ترکیب صوت و مافوق صوت ( سونیک و التراسونیک)) مفهومی جدید در دستگاههای کنترل آفات (حشرات) میباشد.
دارای سه بلندگوی التراسونیک که هر کدام به تنهایی 135 دسی بل فشار صوتی ایجاد میکند.

admin بازدید : 26 سه شنبه 19 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

Roc که بزرگ‌ترین هواپیمای دنیاست در جدیدترین آزمایش خود به‌همراه یک پرنده هایپرسونیک به آسمان‌ها رفته و رکوردشکنی کرده است. بزرگ‌ترین هواپیمای دنیا موسوم به Roc چند روز پیش در جدیدترین پرواز آزمایشی خود حدود

admin بازدید : 28 سه شنبه 29 فروردین 1402 نظرات (0)

حفاظ شاخ گوزنی مدل آبشاری
در بازار حفاظ شاخ گوزنی مدل آبشاری به دو صورت پایه دار و پایه کوتاه ساخته می‌شود. مدل آبشاری پایه دار با پایه های ایستاده دارای نفوذ پذیری بالایی است. این پایه ها معمولاً از جنس پروفیل ۲۰ در ۲۰ هستند. شکل ظاهری حفاظ آبشاری شاخ گوزنی

admin بازدید : 22 سه شنبه 29 فروردین 1402 نظرات (0)

قانون اهدای جنین: دریافت گواهی معتبر پزشک مبنی بر عدم امکان باروری برای زوج های نابارور و آمادگی رحم زن برای دریافت جنین صلاحیت اخلاقی زوج دریافت کننده و ... از جمله قوانین و شرایط لازم برای اهدا جنین است .
شرایط اهدای جنین چیست؟

admin بازدید : 27 یکشنبه 07 اسفند 1401 نظرات (0)

کفی خودروبر یکی از ایمن‌ترین و مناسب‌ترین روش‌ها جهت جابه‌جایی خودرو از شهری به شهر دیگر است و زمینه جا به جایی را برای شما مهیا می‌سازد. اما استفاده از خودروبر شامل نکته‌های بسیار مهمی است که شما باید آن‌ها را بدانید.

admin بازدید : 12 یکشنبه 07 اسفند 1401 نظرات (0)

تحقیقات در زمینه ارتباط نگهداری حیوانات خانگی با سلامت انسان، گاهی به نتایج ضد و نقیضی منتهی شده است. در برخی موارد، ارتباط عاطفی بین افراد و این حیوانات به اندازه علاقه‌مندی بین دو انسان است و آثار مفید روان شناسی بارزی

admin بازدید : 15 یکشنبه 07 اسفند 1401 نظرات (0)

مواد مغذی در مزوتراپی سر برای درمان ریزش مو هم می‌توانند موثر واقع شوند. در واقع مزوتراپی موی سر نه تنها از ریزش موها جلوگیری می‌کند، بلکه می‌تواند رشد فولیکول‌ها را تحریک کرده و باعث رویش موهای جدید در سر شود. چراکه مواد تزریق‌شده

admin بازدید : 17 یکشنبه 07 اسفند 1401 نظرات (0)

در شرایط زیر کودک شما نیاز به گفتاردرمانی پیدا می ‌کند:
درک آنچه فرزند شما می گوید برای مردم دشوار است. زیرا گفتار واضح نیست.
کودک شما در بیان کلمات یا ترجمه افکار خود به کلمات دچار مشکل می شود.

admin بازدید : 14 یکشنبه 07 اسفند 1401 نظرات (0)

وابستگی به هر عامل وابسته کننده ای مانند انسان های دیگر یا حتی اینترنت، کار، موقعیت، پول و … گفته می شود که در صورت از دست دادن آن ها آرامش، هویت، استقلال و سلامت و روان خود را از دست می دهیم. در این بین عاشق های حقیقی

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 240
  • بازدید سال : 1,505
  • بازدید کلی : 5,959