loading...
Vidas
admin بازدید : 72 شنبه 07 دی 1398 نظرات (0)

شما می توانید با بهترین آموزشگاه زبان ایتالیایی این زبان را بیاموزید و در اکثر تنظیمات کلاس، کارهای نوشتاری زیادی انجام خواهید داد، اما صحبت کمتری ممکن است داشته باشید. صحبت کردن به زبان و غوطه ور شدن در آن بسیار مهم است و راهی برای سریعتر یادگیری زبان ایتالیایی است.

توجه کنید که لازم است که سبک یادگیری خود را بدانید. آیا شما یک یادگیرنده بصری، شنوایی یا حرکتی هستید؟ این بدان معنی است که شما با یادگیری کلمات خودتان، از طریق شنیدن آن ها به شما گفته می شود یا از طریق گوش دادن و دیدن و یا ارتباط دادن اقدامات یا احساسات با آن ها بهترین یادگیری را می آموزید.

زبان ایتالیایی یکی از زیباترین زبان های جهان به حساب می آید. با یادگیری زبان ایتالیایی، توانایی برقراری ارتباط با بیش از چندین میلیون افرادی که به این زبان صحبت می کنند را خواهید داشت. یادگیری یک زبان می تواند دشوار باشد. به همین منظور دوره های تدریس خصوصی زبان ایتالیایی روشی مناسب برای زبان آموزان سطح مبتدی تا پیشرفته می باشد.

این مسئله مهم است که مطالعه کتاب های ایتالیایی می تواند بسیار آموزنده باشد، ولی برای تمرین کردن صحبت کردن نیاز است که در یک کلاس مکالمه ایتالیایی نیز شرکت نمایید که مسلط شوید. این زبان از زبان هایی می باشد که در دنیا افراد زیادی می توانند از آن استفاده کنند و در صحبت های روزانه خود آن را به کار ببرند. کتاب هایی که در سال های اخیر برای اهداف آموزشی برای زبان آموزان منتشر شده است نیز دارای مطالب گوناگون برای یادگیری زبان آموزان می باشد.

در صورتی که هر روز بیش ازسه کلمه و عبارت را حفظ کنید، در چند روز آینده شما میزان زیادی از زبان را برای مکالمه یاد گرفته اید. متداول ترین کلمات بیشترین درصد تعامل را تشکیل می دهند، بنابراین با یادآوری رایج ترین کلمات شروع کنید. حتما کلماتی را که قبلا استفاده کرده اید را تمرین کنید، بنابراین با یادآوری کلمات جدید، آن ها را فراموش نخواهید کرد.

در مطالعه گرامر ایتالیایی یا همان دستور زبان، برای یادگیری یک زبان فوق العاده مهم است. برای صحبت صحیح آن، باید بدانید که چگونه افعال کار می کنند و چگونگی عملکرد زمان حال، گذشته و آینده و نحوه کار جنسیت ها با اسم ها را بدانید. شاید شما همه چیز را به زبان اول خود بیان می کنید، در حالی که ایتالیایی ها و سایر جهان چیزهایی را به عقب می گویند و در نتیجه زمان بیشتری برای گفتن آن طول می کشد.

یک روش برای آمادگی برای مطالعه بیشتر به ایتالیایی این است که همه چیز در خانه خود را با کلمه های زبان ایتالیایی برچسب بزنید و اطمینان حاصل کنید که هر وقت آن ها را خواندید، این کلمات را با صدای بلند بیان کنید. کارت های فلاش خود را درست کنید و هنگام استفاده از اتوبوس، هنگام تبلیغات هنگام تماشای تلویزیون، از آن ها استفاده کنید یا هر وقت کمی خرابی دارید ساختار زبان را بیاموزید. بیاموزید که چگونه افعال با اسم ها و با یکدیگر کار می کنند. چیزهایی که در ابتدای زبان ایتالیایی یاد می گیرید، با مهارت گرفتن در زبان، احساس بیشتری پیدا می کنید، به مواردی مانند نحوه عملکرد تلفظ نگاه کنید.

در کنار آن گوش دادن به افراد بومی ایتالیایی زبان طبیعی است و به شما کمک می کند تا چگونگی صحبت سریع به این زبان و چگونگی نوشتن را یاد بگیرید. هرچه بیشتر گوش دهید، بهتر خواهید شد. در ابتدا در حالی که شما در حال تماشای یک فیلم هستید، زیرنویس های ایتالیایی را در اختیار داشته باشید تا بتوانید بهتر گفتگو را دنبال کنید و می توانید ببینید که کلماتی که خوانده اید هنگام صحبت چگونه بیان می گردد.

می توان گفت که در واقع بسیاری از چند زبانه ها مردمی که بیش از یک زبان را می شناسند برای یادگیری سریع یک زبان از تکنیک های گوناگون استفاده می کنند. به بیرون بروید و هدفون خود را روشن کنید. در حالی که شما زبان را گوش می دهید تمرین کنید. هنگام راه رفتن، صدای بلند و واضح آنچه را که می شنوید تکرار کنید و قدم بزنید. این به شما کمک می کند حرکت را با زبان متصل کنید و تمرکز خود را مجددا حفظ کنید تا در مورد حفظ کردن وسواس نداشته باشید.

شما می توانید یک ژورنال ایتالیایی را داشته باشید و حتی اگر هر روز فقط چند جمله در آن بنویسید، به شما نشان می دهد که چقدر پیشرفت کرده اید و به شما فرصتی برای تمرین زبان می دهد. به زبان ایتالیایی به چیزهایی گوش دهید. برخی از موسیقی های زبان ایتالیایی، یا فیلم مورد علاقه خود را که به این زبان می باشد تماشا کنید، به خصوص انیمیشن های کودک که آموزشی است. به دنبال سینمای ایتالیایی و نمایش های تلویزیونی و ایستگاه های رادیویی باشید و با تکرار آنچه می شنوید تمرین کنید.

از ایده های دیگر این است که کتاب های مورد علاقه خود را به زبان ایتالیایی پیدا کنید. این به شما کمک می کند تا علاقه خود را حفظ کنید و به شما کمک می کند متن را از قبل بشناسید زیرا از قبل نقشه را می شناسید. خوب است که از ساده شروع کنید، زیرا یک کتاب بیش از حد چالش برانگیز در شروع یادگیری فقط شما را ناامید می کند.

سعی کنید که به زبان ایتالیایی بخوانید و بنویسید. برای آشنایی با زبان، باید در آن بخوانید و بنویسید. این به شما کمک می کند از کلماتی که به خاطر سپرده اید استفاده کنید و آن ها را در ذهن خود نگه دارید. کتاب های کودکان مکان بسیار خوبی برای شروع هنگام یادگیری خواندن هر زبانی است. از آنجا که آن ها به کودکان کمک می کنند تا زبان مادری خود را یاد بگیرند، راهی عالی برای افرادی است که زبان را یاد می گیرد می تواند یک بار در خواندن آن دست پیدا کند.

می دانید که یادگیری تلفظ مهم می باشد. این امر به ویژه در مورد ایتالیایی ها اهمیت دارد، جایی که به انگلیسی زبانان، کلمات نوشته شده چیزی شبیه به زبان گفتاری نیستند. به عنوان مثال، این زبان دارای حروف الفبایی هست که لازم است شما خود را با تلفظ آن ها آشنا نمایید و سپس تمرین کنید.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 91
  • بازدید ماه : 282
  • بازدید سال : 1,547
  • بازدید کلی : 6,001